lørdag 27. februar 2010

Jeg fant noen gamle bilder...


Da jeg våkna i dag snødde det igjen store filler utenfor vinduet mitt. Det var en sånn god lørdagsmorgen, hvor man kan bli liggende under dyna så lenge man vil, og bare la tankene seile sin egen sjø, før man til slutt velger å stå opp, koke egg og kaffe, og finne dagens avis på dørmatta. Helgefryd!


Denne dagen landa øynene på toppen av skapet mitt. Der står det nemlig to fotoalbumer, som jeg ikke har sett i på år og dag. Jeg bestemte meg for å ta en titt i dag, og tusle nedover Memory Lane mens helgeroen ligger over meg og bygården min.


Minnene strømmer på! Det første albumet fikk jeg i gave av min kjære venn Kristin, som jeg delte rom med på folkehøgskole i Molde for fire år siden. Og tenk, nå bor vi sammen igjen! Hele året har hun samlet mellom to permer, det er sånt som gir minnene fart...


Moldefjorden


Egypt


Mellom permene i det andre albumet finnes en reise fra Lindesnes til Nordkapp, på kryss og tvers i et år. Fire jenter i en bil, på vei til alle landets kriker og kroker for å spille og synge i gymsaler og klasserom fra nord til sør. For en opplevelse!


Lindesnes


Finnmark

Minner er gøy!


1 kommentar: