torsdag 8. april 2010

En sånn dag...




Denne lille stakkaren fant jeg i fjor høst. Føler den treffer min egen følelse i dag, jeg henger liksom litt sånn med hodet... Vet ikke helt hvorfor. Kanskje er det været? Kanskje er det blodmangel? Jeg var i Blodbanken på tirsdag, noe som gjerne resulterer i et par litt slappe dager. Men det er verdt det! For en fin ting å gjøre!
Tipper det bare er en sånn dag... Når man ikke er motivert for noe som helst, og bare vil sitte under et teppe og drikke te og se dårlige serier på tv.


Jeg drømmer meg tilbake til påska, tenk at dette var på søndag! Nå er snøen ute av syne og ute av sinn... All gammel skitt kommer fram...
Men at snøen er borte, betyr tross alt at trærne snart er lysegrønne, og at de varme og gode vårdagene nærmer seg. Jeg har kjøpt ny sykkel i dag! Gleder meg til fine turer, til Bygdøy, Marka og Botanisk hage.
Helga skal dessuten fylles med vakker sang. Jeg gleder meg veldig til konsert i morgen kveld. Hva skulle jeg gjort uten sangen?

3 kommentarer:

  1. Ring meg hvis det er noe♥

    SvarSlett
  2. Sv: Ja, jeg snakket med Ingvild om det. Dessverre er helgen min fullstappet=/ Vi får ta det igjen en annen gang! Kos dere:)

    SvarSlett
  3. Flott bilde av den soppen, du! Og konserten på fredag var i god tradisjon for Schola Cantorum; proff korklang! Far.

    SvarSlett