fredag 19. mars 2010

Morgenstund...


Noen dager er det umulig å komme i gang med noe som helst... Klokka er over ti, og jeg sitter fremdeles i pysjen! Været er så grått, skyene ligger helt nede på tretoppene i parken, og det ser skikkelig surt ut på menneskene som går forbi.
Lurer på om jeg skal lese eller trene, og har egentlig ikke lyst til noen av delene. Istedenfor sitter jeg her og drømmer om påskeferie, ser på bilder fra påska i fjor, og gleder meg til å reise hjem om bare en liten uke.

Krokus i hagen
Mølen

Heldigvis er det mye fint som skal skje, så uka kommer til å fly forbi. Før jeg vet ordet av det sitter jeg i Skien og ser på krim sammen med mamma... :)
Ha en strålende helg, alle sammen!

1 kommentar:

  1. En sånn dag har jeg i dag og! Har nettopp stått opp:p Hehe..

    Egentlig skulle jeg være med Hilde på en skikkelig hard gåtur i dag, men nå som det først er grått, så håper jeg bare at det ikke skal klarne opp sånn at vi kan gå! Haha, latskapen lenge leve!

    Gleder meg masse til du kommer hjem<3

    SvarSlett