onsdag 20. oktober 2010

Det er lenge siden 1. juni...


... nesten fem måneder, faktisk. Noen ganger kjennes det som om dagene ligger litt foran meg, og viser meg med bremselys og blinklys hva som skal skje. Kan jeg ikke sitte i førersetet selv?

Nå gjør jeg et lite forsøk på nettopp det, jeg skal nemlig tilbake til bloggen!
Jeg lover å skrive hvis dere lover å lese. Hvertfall en gang iblant...

Dette ble et bitte lite innlegg. Jeg ville bare si takk for sist.
Og så kan jeg jo komme med et lite hverdagstips: velg en annen vei enn du pleier når du skal hjem i dag! Kanskje ser du noe fint... :)

1 kommentar:

  1. Jeg lover å lese! Dessuten er jeg enig i hverdagstipset ditt, det er verdt å prøve noe nytt! "Det har jeg aldri gjort før, så det tror jeg sikkert at jeg skal klare." (Pippi Langstrømpe)

    Ellers kan jeg meddele at jeg virkelig har sett mye fint i dag, ved å gå på veier jeg vanligvis ikke går. Miami er nemlig slett ikke verst! Og i morgen er det New York, weee:)

    SvarSlett